Opis forum
Regulamin działu "Rekrutacja"
&1. Zasady ogólne
[b]Nick na serwerze[/b]: [b]Wiek[/b]: [b]Znajomość AMXX[/b]: [b]Gdzie mam/miałem admina[/b]: [b]Dlaczego ja[/b]: [b]Staż w CS'a[/b]: [b]Ile dziennie grasz na serwerze[/b]: [b]Kontakt:[/b] [b]Reklamowalem serwer na:[/b]
5. Tylko osoby bez WARNów mogą składać podania !!! Reszta podań trafi do kosza:
Jak odpracować?? \/
http://serwereek.pun.pl/viewtopic.php?id=6
6. Wypowiedzi typu "tak", "nie" bez sensownego uzasadnienia będą nagradzane warnem.
H@/S@ nie musi uzasadniać gdyż on ma ostateczne słowo.
7. Końcowa decyzja należy do Head Admina. Jeżeli nic nie napisze w temacie, a zostanie on przeniesiony do działu "Rozpatrzone" oznacza to że został rozpatrzony negatywnie.
8. Nie należy pośpieszać decyzji Head Admina (np. na GG, PW) - H@/S@ sam zdecyduje czy jest potrzebny nowy admin.
9. Nalezy zareklamowac serwer:
http://www.serwereek.pun.pl/viewtopic.php?pid=9#p9
10. Za złamanie jakiegokolwiek punktu grozi warn.
11.Minimalny wymagany wiek to 15 lat.
12.Min 14 dni na forum (musimy Cię poznać)
13.Czynny udział w życiu forum
14.Częsta gra na serwerze (minimum 25 godzin)
2. Po pozytywnym rozpatrzeniu
1. Kontaktujesz się z H@/S@ serwera.
2. Podajesz link do tematu oraz zostawiasz odpowiednie dane - nick lub Steam ID (gdy podasz nick otrzymasz hasło losowe ew. na własne życzenie można dostać inne).
3. Admin dostaje flagi: bcdefijmnu
4. Jeżeli ktoś napisze skargę na Ciebie należy odpowiedzieć.
5. Należy zgłaszać na forum dłuższe nieobecności (powyżej 3 dni).
Pozdro ;/
Offline